Urban Decay Naked2 Basics Eyeshadow Palette

a

   La fel ca în alte cazuri, dorința de a deține o paletă de la Urban Decay s-a născut după ce am tot văzut-o, în diferite variante, pe diferite bloguri. Într-un final am reușit să pun și eu mâna pe o astfel de paletă și mă declar fericită.

   Am ales această variantă, deoarece nu folosesc alte culori în afară de cele pământii și vișinii pentru machiajul ochilor, astfel că cele șase nuanțe ale paletei sunt mai mult decât suficiente pentru mine și îmi permit să creez machiaje atât de zi cât și de seară. Bine, nu că la mine ar fi o mare diferență între ele *râsete*.

   b

   Culorile mele preferate sunt Frisk, Cover și mai ales Primal, pe care le folosesc atât aplicate direct pe pleoape, cât și peste o bază dacă doresc să fie mai intense. Când vreau să îmi iluminez colțul interior al ochiului, folosesc Skimp. Singura nuanță de care nu m-am atins încă, în afară de unica dată când am testat-o, este Undone. E mult prea închisă pentru mine și nu mă simt confortabil să o port.

   Această paletă e potrivită și pentru a o lua cu noi în portfard, deoarece nu ocupă mult spațiu.  Voi ați încercat vreo paletă de la Urban Decay? Care e preferata voastră sau pe care v-ați dori să o aveți? Deși nu e genul meu, mi-aș dori să încerc paleta Smoked.

Lasă un răspuns

